Contact Speurders.nl voor een klacht of vraag

Telefonisch contact niet mogelijk

Speurders.nl is niet bereikbaar per telefoon. Dit komt omdat we geen webwinkel zijn maar een gratis platform voor het handelen in tweedehands producten. Indien je vragen hebt over het gebruik van Speurders.nl willen we je uiteraard zo goed mogelijk helpen. Vul ons contactformulier in we nemen je vraag zo spoedig mogelijk in behandeling (uiterlijk binnen 5 werkdagen). 

Via ons contactformulier kun je een suggestie of klacht doorgeven. Op elke webpagina onderin is de link "Contact" weergegeven.


contact_pagina.png


Na hierop geklikt te hebben kom je bij het contactformulier.

contactformulier.png

  • Kies bij stap 1 voor "Suggesties en klachten" en kies vervolgens bij stap 2 de juiste optie. Omschrijf je suggestie of klacht zo volledig mogelijk. Vergeet niet het advertentie-nummer (indien van toepassing) te vermelden voor een zo spoedig mogelijke afhandeling van je klacht of suggestie.

  • Nadat je op "Verzenden" hebt geklikt ontvang je altijd een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Let op: vul daarbij je correcte e-mailadres in zodat de servicedesk je kan contacteren.

Speurders.nl hanteert een reactietijd van uiterlijk 5 werkdagen.

Mocht je het niet eens zijn met onze beslissing en kom je er met ons niet uit. Dan kan je je klacht kwijt bij het Europese Online Dispute Resolution (ODR) Platform. Dit is een geschillenbeslechting platform waar consumenten hun klachten kwijt kunnen over webwinkels. 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.